Welcome to my freakshow

Nomy håller mig hemma från skolan. Eller näst intill i alla fall. Så grymt bra låtar, jag får näst intill gåshud. Något som ger E gåshud är att hon upptäckt att hennes pojkvän är en före detta kalsongmodell. Snacka om smaskigt förflutet (knepigt ord det där..).

Jag hoppas verkligen hela bloggvärlden drabbas av brainfreeze och dör ut. För helt ärligt; är det inte helt sjukt att man kan bli känd för att skriva om sig själv, vad man har på sig, vilken mascara man har på sig..? Jag tycker det är helt vidrigt, men vet ni vad som är ännu värre? Att jag läser dem!

Från och med idag får det bli ändring, inga mer värdelösa storbloggar för min del. Bara tanken på alla fjantiga bråk som pågår där ute får det att sätta sig i halsen på mig, och HUR trötta är vi inte på att hela tiden höra hur alla (!) är the one and only, och hur alla (!) var den som gjorde mjukisdressen känd, hur den och den var den som satte igång trenden med att dricka smoothies, och så vidare och så vidare...

Jo, JÄVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0