Self Therapy

Mycket flitig dag, elouge till mig!

Skolan; var sig lik, men jag tror jag går i kras snart, på den där jävla batiksnubben. Han klär sig i batik (därav namnet) alternativt rosa, har krull (!), är tjock och typ trettiofem. Han läser bland annat Engelska A och Samhällskunskap, eftersom han vill ha behörighet till läkarlinjen. Just det - läkarlinjen. Lite sent att komma på det nu kanske..? Men det jobbigaste är hans sätt; hur han alltid suger på pennan innan han svarar, hur han alltid tittar på läraren som en liten hund i väntan på kärlek, hur han säger JU i varje mening, hur han alltid tittar sig omkring efter att ha svarat rätt.. Han är helt enkelt förjävla tragisk. Ju.

Träning 1: bestod i bowling med J. Trevligt. Inget att kommentera (det mina vänner, händer inte ofta..!)

Träning 2: bestod av Coreball på gymet. Glad i hågen gick jag dit eftersom det kändes bra (pfft, vilken lögn, "bra" - jo tjena!) med en halvtimmes magtortyr, innan boxningen. Döm om min förvåning när vi höll på i fucking 60 minuter... Så himla typiskt att det händer dagen efter jag skrutit för E hur bra det är med halvtimmespass. Jaja, läs inte det här E, så kan jag ha det bra i min bubbla ett tag till.

Träning 3: Missade (av ovan nämda skäl) boxningen och fick istället gå på Afrodans. AFRODANS..! Va fan är det? Jo mina vänner, det är:
- ohygieniskt (barfota!)
- svettigt (det är bara panta-mera-buden som har mycket smink, egentligen svettas hon precis som oss vanliga dödliga: massvis!)
- omåttligt populärt (vi stod i princip på varandra)

Som ni förstår var det inte någon superhit, men helt okej. TRODDE JAG, tills jag upptäckte ungefär 5244 tecknen till början på blåsor under fötterna tack vare den där jävla "genuina känslan av Afrika" vi (tydligen) fick av att ta av oss skorna. När jag några timmar senare reste mig från köksstolen insåg jag att jag inte kunde räta på ryggen, eller för den delen på knäna, och inte heller gå på fotsulorna.

Så nog jävlar fick den verkan!
Bara inte riktigt av den typen jag hoppats på..



(För övrigt har jag gjort 20 sidor av de 60 tills på fredag, ännu en elouge! Måste erkänna dock, att jag nästan dog av uttråkning flera gånger. Ganska ofta. Eller ja, i princip hela tiden.)


Kommentarer
Postat av: E

HAHAHAHAH :D

2009-09-23 @ 14:54:08
URL: http://elihnjo.blogg.se/
Postat av: A

krull och ju, den jävla jäveln hatar vi!

2009-09-23 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0