Extreme Male Beauty

Mitt nya favoritprogram. Tyvärr verkade det ta slut idag. Massa naket, men ännu mera knäppt. Till exempel drack han sitt urin för att få mer lyster i huden (fungerade), tränade munmusklerna med en liten stång (okänt resultat), drack 223 proteindrinkar (tveksamt) och tränade sin kuk med vikter (enda synliga resultat var en liten förlust av blod då träningsutrustningen stack hål på honom). Mycket underhållande.

Damen som sålde hela idén med att dricka sitt eget kiss hade gjort det i femton år, fem-sex glas om dagen, eftersom "hon älskade det". Vad kan man säga? Nödslakta dig själv tack!
(Jamen helt ärligt, man dricker inte sitt eget kiss, man gör bara inte det!) 


Fikade med E förut idag, mycket underhållande. Betydligt trevligare än provet, som dock gick helt okej (förhoppningsvis). Kan enkelt konstatera att jag pluggar ihop med riktiga grisrumpor. Inte för att de inte fattar på första, andra eller femte försöket men för att de envisas med att få så mycket i läxa som möjligt. Till exempel: läraren berättar att en viss funktion är överflödig kunskap, och därför bör strykas från listan över att kunna inför provet. Elev 1 svarar med att säga att vi visst vill ha med det, och Elev 2 (eller ska jag säga idiot 2?) backar upp med att det blir jättebra. Jag svarar med att säga nej tack, och när det inte fungerar föreslår jag att vi tar det som ett separat läxförhör, MEN INTE DET HELLER. Varför i hela jävla världen ber man läraren ta med sådant som är uppenbart onödigt? Man pluggar inte där för att bli forskare direkt. IDIOTER.

Droppen var när Elev 1 kom in idag (stora provdagen) med ett leende på läpparna och utbrast att "det ska bli kul att se vad man har lärt sig".
Vad tycker ni, ska jag döda Elev 1 och glömma att det någonsin har hänt, eller ska jag inse att det finns människor som inte går att rå på, och krypa ihop i fosterställning tills dess att de har dött ut..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0