No where else but up

Idag har varit en bra dag, inte bara för att min kära vän Elin fyller år. Nä, lite har jag hjälpt till med själv faktiskt. Spelade match idag med b-laget (a-laget spelade i går och vann båda) och så gjorde vi. Ännu bättre var att det gick så bra, och det kändes så bra! (Jag är inte helt dum i huvudet, klart det känns bra om det går bra, men ibland kan man känna att käglorna trillar trots att man inte gör riktigt rätt. absolut inget dåligt, får gärna hända oftare, men för att förklara mitt ev. puckade påstående).

Jobbade hela dagen igår, med start 7:00, och spenderade resterande lördagkväll ute på Hammarö, tillsammans med familj, regn och tacos. Så himla svensk-familj-en-fredag! (fast ja, en dag för sent uppenbarligen..)

Nu är jag på väg till jobbet, men efter det tänkte jag nog bannemig baka muffins. Som en kompensation för all Oboy jag inte har druckit sedan vi flyttade in (noll glas på en vecka och två dagar!!). Och vet ni, jag försov mig lite i morse. Det var nog fem år sedan sist..

Och boken, ja den är fortfarande jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0