Caipirinha with Death

Japp, så heter boken jag läser just nu. Och den är kalasbra. Fast om jag berättar vad den handlar om tycker ni antagligen att jag är dum i huvudet, så det gör jag inte.

Jobbat idag, åtta timmar varav 6,5 gick snabbt. Ska jobba i morgon också, men då börjar jag 7:06 (ni ser det inte, men det är STOOORA siffror). FÖRSTÅR NI HUR TIDIGT DET ÄR? HUR TIDIGT JAG MÅSTE GÅ UPP? Tänk er bara min frukost, som i normala fall är en halvtimme. Cry.

Har köpt färg till mitt rum, måste bara slipa väggarna först (jag grinar bara jag tänker på det, och då är det inte enkom på grund av slipdamm i ögat). Dessutom; inspiration önskas, till den fjärde väggen.

Har hunnit med att skriva på ett anställningsavtal med UniFlex (ett bemanningsföretag). Egentligen inget märkvärdigt, men jag är glad ändå.

Dessutom har jag hunnit med att ha världens mysigaste tisdagskväll, tränat på gymet, slingat håret samt klippt det (ledsen gubbe), shoppat samt sovit i solen. Ja just det, jag orkade att få ett skavsår mitt på trampdynan dessutom (så går det när man går dom där jävla morgonpromenaderna syrran), vilket har bidragit till att jag går dubbelt så mycket på vänster fot, samt ser ut som 85. Att det blir väldigt varierande tidsperioder mellan mina inlägg beror på vårt väldigt varierande fungerande mobila internet.

Jag längtar till jul, tills jag får ta på mig vinterjackan, tills skolan är över, tills man får köpa julklappar och tills man får ha mössfrisyr.

Den där drinken (första delen i bokens namn) verkar förresten väldigt god.



Och du goding? Krya på dig. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: C

walking on sunshine!!

2009-10-04 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0