mars

Klockan är halv nio och jag mår psykiskt dåligt. Inte bara för att det snöar, och inte bara för att jag missar en frukost hos farmor - nä, mest faktiskt för att jag ska jobba projektarbete. Jag tror en mil naken i snöstorm varje dag, hade varit trevligare än dom här hundra jävla timmarna.

Upd:
Nu har jag jobbat PA i två och en halv timme, supernöjd. Nästan klar med en av dom jobbigaste (superjobbig verkligen) frågorna (notera nästan: jag har en bok kvar att läsa/jämföra/analysera). Men skam den som ger sig - nu hoppar vi i sjön!

Bowlingen igår gick finfint, vi får se hur det slutar. Fast jag har nog dålig vinnarskalle, jag är redan nöjd. Extra nöjd faktiskt, med tanke på att den var olja på 42 fot, en väldigt odramatisk profil. Rätt tråkig, och ganska krävande. I alla fall kändes det så, igår..

NU ÄR DET HELG!


 
Mina våfflor någon dag sedan - tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0