sunny sunday

Eller va fan vet jag om det, jag har ju jobbat hela dagen. Åt två mackor, bara för att få tiden att gå. Kom hem och somnade i hammocken, vaknade i en liten (joho!) pöl av dreggel och undrade var jag befann mig. Mamma kom hem och styrde upp situationen, så vi åkte och handlade. Jag gick stolt som en tupp genom hela Obs, jag hade ju minsann en plånbok (vuxenpoäng) i handen. Åkte hem och kikade på Harry Potter. Det vill säga; såg resterande halvan från ettan och första halvan på tvåan. Jag är visst hopplös. Fick dessutom lov att byta sängkläder samt städa badrum, bara för att ha något att fylla 60 graders tvätten med.

Antar att ni inte kan insupa mer värdelöst vetande för tillfället. Så jag återkommer, inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0